BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

she gone :(

to my adopt sister ,
SYAFIQAH SHAHARDIN .


SYAFIQAH SHAHARDIN .

nama pendeknya eqa , kitorang rapat since last year then senyap sebentar , hee :D rapat balik sejak dia couple dengan simon AKA mon . eqa adik angkat yang paling rapat dengan aku , apa apa masalah kami kongsi bersama , suka duka susah senang bersama .
2hb june 2012 , dia nak pergi jauh tinggalkan aku . dia dapat tawaran sambung belajar dekat UITM jengka,pahang . alhamdulillah , tahniah sayang dapat sambung belajar . im pround with you :*
sebelum dia pergi , dapat jugak kami spentime bersama , yelah nanti dah susah nak jumpa :(
* benda yang paling aku sedih bila malam tu aku hantar dia balik then dia salam , cium pipi sambil peluk aku then nangis , dia usap pipi aku * adik sayang akak * OMG ! sangat teharu dan sedih tapi tahan air mata supaya tak mengalir .
adik , nanti jaga diri baik baik dekat sana . belajar betol betol , jangan main main . focus study bukan bercinta , hehehe . lepasni kita dah jauh then susah nak hangout kan . takpa lah sayang , adik bukan pergi nak tinggalkan akak selamanya kan ? nanti adik balik adik jumpa akak okay .
jangan lost contact , apa apa whatsapp . jaga kesihatan , jaga makan , jaga diri yang penting !
akak takna adik sedih sedih tau , even kita jauh akak adik tetap adik akak .
eqa sayang , study betol betol please . jangan nakal nakal tau dekat sana , nanti akak tahu akak cubit telinga adik :D
peluk cium sayang dari akak , me love you . takecare ! :*