BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

aku tak berguna

tak tahu nak luahkan dekat sapa , cuma blog je tempat aku luahkan segalanya :(

Ya Allah , lepas satu persatu ALLAH turunkan ujian . aku langsung tak sangka kau sanggup buat aku macamni . kau burukan aku dekat semua orang , kau cerita semua kejahatan aku dekat semua orang, kau malukan aku dekat semua orang , kau jatuhkan maruah aku . " kau buat seolah olah maruah aku dekat bawah tapak kaki kau " hal personal aku dengan kau , kau cite sana sini .
aku nangis , nangis dan nangis , aku langsung tak sangka .
jahat sangat ke aku ni dekat mata kau ? hina sangat ke aku bagi kau ? aku tak tahu macam mana aku nak berhadapan dengan semua orang . aku malu dengan semua orang , aku malu dengan diri aku sendiri , aku rasa aku tak berguna sangat , aku rasa aku teruk sangat , aku rasa aku jahat sangat sangat .
i tahu you buat ni tanpa you sedar kan ? time you cerita semua keburukan tentang i , you tengah tension dengan i kan ?
okey , i faham semua ni sayang , i pun langsung tak salahkan you b , apa yang berlaku ni mengajar i tentang segalanya tapi i tak tahu macam mana nak hadapi semua ni , i tak kuat :(
i nak diamkan diri sebab i tak tahu nak buat apa , i tak tahu nak cakap apa . Tuhan je yang tahu tentang perasaan i sekarang ni sayang .
sayang , you nak ke couple dengan PEREMPUAN macam i ? you nak ke bersama dengan orang yang SETERUK i ni ? semua orang tahu tentang i , you tak malu ke b ? emmm , i nak you fikir betol betol sayang , fikirlah mana yang terbaik untuk you mungkin ada lagi yang lebih baik dari i untuk jaga you sayang :|
kalau kita ada jodoh , insyaallah hubungan kita boleh kekal lama .
i diamkan diri buat sementara waktu sebab i tak tahu macam mana nak berhadapan dengan you , i diamkan diri buat sementara waktu sebab i malu dengan you .

SAYANG , walau seteruk mana pun you hina i , i nak you tahu yang i tetap sayangkan you ! i tetap nak bersama dengan you cuma i perlukan masa untuk semua ni .
maafkan i sayang :(
* Tuhan tolonglah aku rindu dia , Tuhan tolonglah ku cinta dia . berilah peluang kepada kami untuk bersama kali kedua , akan aku buktikan kasih dan sayang aku terhadap dia . kembalikan lah asmara cinta kami seperti dulu . aku terima semua kelemahan dan kekurangan diri dia dan aku juga nak dia terima semua kelemahan dan kekurangan diri ini *
i sayang you :*